Sunday 6 March 2011

PENGHARGAAN

Dengan ini, saya Siti Nazihah binti Mat Yusoff sangat bersyukur kepada Allah s.w.t. kerana dengan keizinanNya yang telah memberikan kesihatan akal dan fikiran kepada saya sehingga dapat menyiapkan tugasan yang telah diamanahkan kepada saya. Disini juga saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pihak yang telah terlibat secara langsung atau tidak langsung sehingga saya berjaya menyiapkan tugasan tanpa ada banyak halangan dan cabaran yang ditempuhi. Terutama sekali ucapan ini di tujukan kepada keluarga tercinta kerana telah banyak memberikan dorongan dan semangat untuk saya menyiapkan tugasan tanpa ada perasaan putus asa. Kepada ibu bapa tersayang, Mat Yusoff  bin Deris dan Azizah binti Bakar, tidak dapat digambarkan dengan kata-kata ucapan terima kasih kerana mereka berdua merupakan insan penting dan tulang belakang bagi saya kerana telah banyak menolong dan mendorong saya dalam menyiapkan tugasan ini. Ucapan terima kasih juga turut di tujukan kepada tokoh pilihan kerana telah mengorbankan masa untuk di temuramah dan sesungguhnya, tanpa beliau mana mungkin saya dapat menyiapkan tugasan ini. Seterusnya ucapan terima kasih juga ditujukan kepada ustaz Abdul Aziz bin Hajrin yang mengajar subjek CTU dan merupakan pengasas bagi tugasan ini. Beliau juga telah banyak memberikan tunjuk ajar dan bimbingan kepada kami sehingga tercetusnya ilham untuk saya memilih tajuk tokoh imam yang berjaya. Sekiranya ustaz tidak terlibat dalam memberikan kami tunjuk ajar, maka tidak dapatlah kami menyiapkan tugasan ini dengan sempurna. Selain itu, tidak lupa juga kepada kawan-kawan seperjuangan terutamanya rakan serumah iaitu Intan Nadia, Siti Halwanis, Siti Nazilah dan Nor Fadhila kerana telah banyak membantu dalam proses menyiapkan tugasan ini bersama-sama. Mereka juga telah banyak membantu dan memberikan pandangan masing-masing serta berkongsi pendapat tentang pelbagai masalah dan halangan yang menimpa sepanjang menyiapkan tugasan ini. Sesungguhnya tanpa mereka semua sudah pasti tugasan ini tidak dapat dilaksanakan dengan sebaik mungkin seperti yang diharapkan. Jasa dan pengorbanan mereka tidak akan dapat saya lupakan sampai akhir hayat dan semoga Allah s.w.t merahmati serta memberkati mereka semua didunia dan diakhirat. InsyaAllah. 

No comments:

Post a Comment